Перейти до вмісту
Допомога за особистим та корпоративним медичним страхуванням
Дії в разі страхового випадку

Допомога за медичними програмами

ДОПОМОГА ЗА ПРОГРАМОЮ GRAWE DOCTOR ТА ПРОГРАМАМИ КОРПОРАТИВНОГО МЕДИЧНОГО СТРАХУВАННЯ

ДІЇ В РАЗІ НАСТАННЯ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ

Врегулювання страхових випадків проводиться безпосередньо через Представника Страховика Асистуючої компанії, яка вирішує питання про необхідності та порядок надання Застрахованій особі медичних послуг в межах Програми страхування. 

 

У разі настання страхового випадку необхідно:

• негайно зателефонувати до медичного асистансу 

044 390-90-80 АСИСТАНС (багатоканальний) / цілодобово

Повідомити наступні дані:

          • Номер договору страхування

          • Прізвище, ім’я Застрахованої особи

          • Докладний опис обставин та характер необхідної допомоги

• негайно, але не пізніше 24 годин з моменту настання страхового випадку, звернутися за допомогою до медичного закладу та виконати всі діагностичні та лікувальні процедури, що призначені лікарем, а також звернутися за допомогою до компетентних органів (відповідно до характеру події: компетентні підрозділи МВС, служба швидкої медичної допомоги, органи пожежної охорони, служба газу тощо);

• протягом 2 робочих днів з дати настання події повідомити Страхову компанію «ГРАВЕ УКРАЇНА» про настання страхового випадку (засобами телефонного зв’язку, електронною поштою) із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові Застрахованої особи, номера договору, причин та обставин страхового випадку, наслідків страхового випадку (якщо вони відомі);

• протягом 3 робочих днів з дати настання події, яка має ознаки страхового випадку, надати в ПрАТ «Страхова компанія «ГРАВЕ УКРАЇНА» письмову заяву-повідомлення про настання страхового випадку;

• заздалегідь, але не пізніше ніж за 30 календарних днів повідомити Страхову компанію «ГРАВЕ УКРАЇНА» про свій намір подати медичні документи на медико-соціальну експертну комісію (МСЕК) з метою присвоєння групи інвалідності.

 

Дії Застрахованої особи у випадку відсутності у місті настання страхового випадку медичних закладів, з якими співпрацює Асистуюча компанія:

• Повідомити Асистуючу компанію про факт настання страхового випадку, та дотримуватись її інструкцій. Зокрема, якщо у регіоні (місті, селі) відсутні медичні заклади, із якими співпрацює Асистуюча компанія, Застрахованій особі може бути запропоновано самостійно викликати швидку за номером 103, яка направить Застраховану особу до чергового медичного закладу, як жителя міста. В такому випадку Асистуюча компанія бере на себе зобов’язання щодо забезпечення Застрахованої особи під час лікування у такому медичному закладі медикаментами на умовах договору. Якщо медичний заклад, в який госпіталізовано Застраховану особу, не в змозі забезпечити необхідного лікування та за висновком лікарів Застрахована особа є транспортабельною – Асистуюча компанія забезпечує організацію транспортування такої особи до іншого медичного закладу.

• За умови неможливості зв’язатися із Асистуючою компанією - самостійно звернутись до медичних закладів, обслуговування в яких підпадає під дію договору страхування, в залежності від Програми, із подальшим повідомленням про настання страхового випадку Асистуючої компанії та/або Страховика.

 

тобто страхування транспортних засобів, консультант